Comutare Nav
Coșul meu

De ce să folosești materiale publicitare? Cifrele sunt de partea ta!

Promer group
20%
20% dintre clienți dețin mai mult de 10 instrumente de scris personalizate.
(conform Advertising Speciality Institute)
Promer group
47%
47% dintre clienți păstrează un tricou personalizattimp de 2 ani sau chiar mai mult.
(conform Advertising Speciality Institute)
Promer group
52%
În medie, 52% dintre consumatori au o atitudine pozitiv crescutăfață de expeditor, după ce au primit un produs promoțional.
(conform promotionalproductswork.org)
Promer group
89%
89% dintre clienți își pot aminti brandul personalizat pe un produs promoțional pe care l-au primit în ultimii 2 ani.
(conform PROmotion Marketing, LLC)
Promer group
64%
64% dintre cei care primesc cadouri de fidelizare cred că produsele promoționale reprezintă modalitatea de a-i face să se simtă apreciați.
(conform British Promotional Merchandise Association)
Promer group
85%
85% dintre cei care primesc cadouri promoționale colaborează cu firmele de la care le-au primit.
(conform People Love Promotional Products)
Promer group
72%
72% dintre clienți asociază calitatea unui produs promoțional cu reputația companiei de la care l-au primit.
(conform PPAI)
Promer group
42%
42% dintre persoane au o părere favorabilă despre o companie dacă au primit de la aceasta un produs promoțional ecologic.
(conform Advertising Speciality Institute)
Promer group
70%
Pixurile scriu istorie: 70% dintre companii au achiziționat pixuri promoționale în ultimul an, pentru a-și face brandul de neuitat.
(conform Advertising Speciality Institute)
Promer group
88%
88% dintre cei care primesc produse promoționale își aduc aminte numele companiei imprimat pe acestea, pe când doar 7% o fac după ce văd o reclamă la televizor.
(conform promotionalproductswork.org)
Promer group
85%
În ceea ce privește frecvența utilizării,produsele IT (85%), respectiv dispozitivele și accesoriile electronice (82%) sunt cele mai populare soluții de fidelizare.
(conform Influence PP Consumer Behavior Conducted)
Promer group
14 luni
Când o umbrelă este oferită drept cadou de către o companie, aceasta este păstrată și folosită cel puțin timp de 14 luni de către cel care o primește.
(conform Advertising Speciality Institute)
Promer group
83%
83% dintre cei care primesc cadou o umbrelă, declară faptul că ar păstra-o datorită utilității ei.
(conform promotionalproductswork.org)