Comutare Nav
Coșul meu

Despre noi

Suntem o companie națională care activează în domeniul producției publicitare de 20 ani. Pe scurt, ne place să credem că la noi poți personaliza orice îți trece prin minte. Ne dorim să fim pilonul pe care orice companie se bazează atunci când vine vorba de alegerea soluțiilor creative în promovarea offline și să milităm pentru acest lucru în fiecare zi.
Viziune PROMER Group va deveni consultantul nr. 1 în alegerea soluțiilor creative de promovare.
Misiune PROMER Group își propune educarea consumatorilor în vederea alegerii unor soluții creative de promovare prin oferirea de produse variate și servicii de calitate, livrate de o echipă dinamică, utilizând cele mai moderne tehnologii.
Echipa PROMER
Founder
Răzvan Zvorișteanu
Founder
General Manager
Alina-Maria Zvorișteanu
General Manager
Key Accounts’ Manager
Andrei Rusu
Key Accounts’ Manager
Regulars’ Manager
Alina Simion
Regulars’ Manager
Marketing Manager
Cosmin Clipa
Marketing Manager
H.R. Specialist
Alexandra Enache
H.R. Specialist
Senior Accountant
Dionisie Gîsca
Senior Accountant
Printing Specialist
Mădălina Boandă
Printing Specialist
Printing Specialist
Cristian Socoleanu
Printing Specialist
Printing Specialist
Simina Dumitrache
Printing Specialist
Produse Publicitare
Lăcrămioara Clipa
Printing Specialist
Viziune
  • PROMEResponsabilitate
  • PROMERespect
  • PROMERigoare
  • PROMERăbdare
  • PROMERecunoștință
PROMER în cifre
  • peste 12.000 de proiecte implementate
  • peste 4.000 de companii în portofoliu
  • aproape 31.000 ore de personalizări
  • peste 50.000 de e-mailuri expediate anual
  • peste 600.000 euro valorează tehnologiile de imprimare
Echipa PROMER
Founder
Răzvan Zvorișteanu
Founder
General Manager
Alina-Maria Zvorișteanu
General Manager
Key Accounts’ Manager
Andrei Rusu
Key Accounts’ Manager
Regulars’ Manager
Alina Simion
Regulars’ Manager
Marketing Manager
Cosmin Clipa
Marketing Manager
H.R. Specialist
Alexandra Enache
H.R. Specialist
Senior Accountant
Dionisie Gîsca
Senior Accountant
Printing Specialist
Mădălina Boandă
Printing Specialist
Printing Specialist
Cristian Socoleanu
Printing Specialist
Printing Specialist
Simina Dumitrache
Printing Specialist
Produse Publicitare
Lăcrămioara Clipa
Printing Specialist
Povestea noastră
2005
Povestea noastră a început ușor timid în anii 2004 – 2005, atunci când Răzvan a văzut oportunitatea pieței, oferind primele servicii în domeniul IT. Avem 5 colaboratori și mizăm pe soluții personalizate pentru fiecare client, nu folosim, ci creăm totul de la zero, cât mai unic. Publicul nostru este de la început Business to Business, iar piața atât de puternică încât fiecare întâlnire are procent de conversie de 100%. Un an mai târziu, un client ne întreabă dacă realizăm și cărți de vizită. Spunem DA și așa a începe călătoria materialelor promoționale.
2007
În anul 2007 deschidem primul nostru sediu, în Iași, zona CUG, iar în anii ce urmează, businessul se dezvoltă în paralel cu servicii web și servicii de materiale publicitare. Lucrăm deja la primele magazine online și ne dezvoltăm portofoliul de furnizori din zona de tipar și materiale promoționale.
2013
În 2013, în echipă sunt 4 oameni iar noi ne mutăm „căsuța” într-un nou sediu, mai încăpător. Continuăm să prestăm servicii web, însă veniturile principale provin din producție publicitară, drept urmare, aducem un nou stoc de produse în valoare de 10.000 EURO.
2014
În anul 2014 începem să investim în utilaje și să angajăm oameni atât pe departamentul de producție, cât și pe cel de vânzări. Site-ul dedicat de pixuri înregistrează cea mai mare comandă: 43.000 de bucăți.
2015
În 2015 deschidem un prim showroom în Cluj, pentru a fi mai aproape de clienți și parteneri, iar în Iași ne mutăm într-un nou sediu, și mai mare decât cel precedent, pentru că echipa noastră ajunge la 13 oameni, de 4 ori mai mult decât în 2013. Prind contur și departamente dedicate de HR și de Marketing care accelerează creșterea companiei.
2016
Anul 2016 este un alt pas important, întrucât ne extindem serviciile de personalizări cu un utilaj de gravură, utilaje pentru personalizări textile și o imprimantă pentru tipărituri de mari dimensiuni. În acest an, atingem două milioane de lei cifră de afaceri și continuăm să investim în stocuri de peste 100.000 de produse.
2017
Într-o continuă expansiune, în anul 2017 deschidem și un nou sediu în Timișoara. Depășim 20 de angajați și începem să investim în stabilizarea și dezvoltarea echipei, oferind tot mai multe beneficii profesionale.
Piața serviciilor de tipar crește, iar noi ne dublăm capacitatea de producție. Mai mult decât atât, în acest an începem să lucrăm la rebranding și să ne implicăm cu drag în proiectele comunității, prin intermediul prietenilor noștri de la Bethany, Fundația Comunitară, Salvați Copiii, Caritas, Rotaract, Aktis, JCI, PRIME Iași și mulți alții.
2018
Ajungem, iată în 2018, după 13 ani de la înființarea firmei. Anul acesta devine un an al schimbării – Galaxy Design devine PROMER Group, pe care îl cunoașteți astăzi. Acesta este refresh-ul care ne clarifică perspectiva de dezvoltare.
Ne dezvoltăm departamentul de marketing și facem pași spre a ne extinde și mai mult spre mediul internațional. Mai mult decât atât, atingem primul milion de euro, cifră de afaceri.
2019
Atingem punctul maxim în rândul colegilor: 29, iar compania ajunge într-un punct de maturitate natural: ori stagnează, ori scade. Conștientizăm că cifrele rămân cifre, iar productivitatea și profitabilitatea sunt cei mai importanți indici de urmărit.
2020
Cu toate provocările lui, 2020 este anul restabilirii, reașezării economice după evoluția accelerată a companiei. Tragem linie, ne reconturăm lanțul valoric și înțelegem ceea ce este important pentru clienții noștri. Ne-am întors la începuturi și am (re)integrat în portofoliu servicii de comunicare în online, devenind astfel prima agenție de One Stop Marketing din România. Venim în susținerea autorilor, lansăm librăria autorilor independenți și a cititorilor dependenți.
2025
Creionăm povestea.
Te alături și tu?