Comutare Nav
Coșul meu

Plată, livrare și retur

  • I. Condiții standard de plată

    • 1. PROMER® Group, denumirea comercială a S.C. GALAXY DESIGN S.R.L., se adresează exclusiv persoanelor juridice, iar comanda minimă necesară este de 300 RON + TVA (fără a fi inclusă plata transportului).
    • 2. Comenzile de până în 1190 RON (cu TVA inclus) se achită integral în avans, numerar sau Ordin de Plată, în conturile specificate pe nota de comandă.
    • 3. Comenzile mai mari de 1190 RON (cu TVA inclus) se achită 50% în avans, numerar sau Ordin de Plată, în conturile specificate pe nota de comandă și 50% după cum urmează:
      • - sumele de până în 5000 RON (cu TVA inclus) se achită numerar, ramburs curierului la livrare sau Ordin de Plată înainte de data livrării, în contul specificat pe nota de comandă;
      • - pentru sumele ce depășesc 5000 RON (cu TVA inclus) se achită Ordin de Plată înainte de data livrării, în contul specificat pe nota de comandă.
  • II. Condiții standard de livrare

    • A. Ex works, la sediu furnizor

      Livrarea Ex works, la sediu furnizor se aplică în următoarele condiții:

      • 1. Pentru comenzi din următoarele categorii de produse: agende, calendare, materiale expoziționale, tipar care presupun un volum sau o greutate ridicată.
      • 2. Pentru comenzi de materiale promoționale sau materiale textile până în 1190 RON (cu TVA inclus).
    • B. Livrare, la sediu beneficiar

      Livrarea către beneficiar se aplică în următoarele condiții / termene:

      • 1. Contracost, prin curier rapid, pentru toate comenzile de materiale publicitare cu livrare în afara municipiului Iași.
      • 2. În cazul comenzilor de produse în volum agabaritic (ex. agende, calendare, materiale expoziționale, produse promoționale mari), contravaloarea transportului se discută punctual pe comandă.
      • 3. Gratuit, pentru toate comenzile de materiale publicitare în valoare de peste 500 RON (cu TVA inclus), efectuate în aria municipiului Iași.
      • 4. La livrarea prin curier rapid, beneficiarul poate opta contracost pentru deschiderea coletului la livrare.

      Asumarea riscurilor transportului / tratarea daunelor

      • 1. S.C. Galaxy Design S.R.L. nu își asumă eventualele daunele pricinuite de terțul care procesează serviciile de livrare. Odată preluate coletele de către intermediari, responsabilitatea este în intregime a terţului.
      • 2. Marfa expediată prin curier rapid poate fi asigurată pentru un cost de 1% din valoare declarată.

      Alte specificații

      • 1. În România, livrarea la sediul clientului se face prin intermediului serviciilor de curierat rapid puse la dispoziție de Urgent Cargus.
      • 2. Termenele de livrare sunt agreate în prealabil împreună cu consultantul de vânzări, persoana de contact desemnată din partea S.C. Galaxy Design S.R.L.
      • 3. Condițiile de transport speciale vor fi de asemenea agreate în prealabil cu consultantul de vânzări și vor face parte integrantă din condițiile contractuale.
  • III. Politică de retur

    • 1. Mențiuni

      Pentru returnarea comenzilor persoanelor fizice și juridice, la PROMER® Group, denumirea comercială a S.C. GALAXY DESIGN S.R.L., se aplică prevederile O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
      În conformitate cu prevederile art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:

      • - produsele comandate și/sau confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
      • - produsele susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
      • - produsele care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă;
      • - produsele care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
    • 2. Condiții de retur

      În termen de 14 zile, din momentul în care Beneficiarul a primit produsul prin curier sau l-a ridicat de la sediul Prestatorului, acesta dintâi trebuie să exprime intenția de a returna produsul. Înainte de expirarea perioadei de returnare, Beneficiarul are dreptul de a se retrage din Contractul încheiat, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin.(3) si art.14 din O.U.G nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Beneficiar.
      Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

      Prestatorul va rambursa contravaloarea produselor și serviciilor returnate în maximum 14 zile de la data informării sale de către Beneficiar asupra deciziei sale de retragere din Contract. Vânzătorul va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat. Conform art. 11 al OUG 34/2014, înainte de expirarea perioadei de retragere, Beneficiarul informează Prestatorul cu privire la decizia sa de retragere din Contract. În acest sens, Beneficiarul va transmite Prestatorului decizia sa de retragere din Contract prin intermediul unui email expediat către adresa de e-mail salut@promer.ro, respectând următoarele indicații:

      • - Nume și prenume delegat al Beneficiarului
      • - Numele persoanei juridice (dacă Beneficiarul a plasat ca entitate comanda)
      • - Număr de telefon
      • - Numărul comenzii
      • - Numărul facturii
      • - Cantitatea și produsul/produsele și/sau serviciul/serviciile returnate
      • - Data recepționării mărfii
      • - Motivul returnării
      • - Observații

      După trimiterea cererii de retur prin e-mail, Beneficiarul va primi confirmarea primirii cererii, iar ulterior va fi informat de către Prestator cu privire la aprobarea sau respingerea cererii.