88% dintre cei care primesc produse promoționale își aduc aminte numele companiei imprimat pe acestea, pe când doar 7% o fac după ce văd o reclamă la televizor. (sursă: promotionalproductswork.org)
80% dintre oameni dețin cel puțin un produs promoțional. (sursă: media.asicentral.com)
Bricheta devine din ce în ce mai des utilizată în campaniile de promovare, fiind al doilea cel mai întâlnit produs promoțional, după pixuri. Folosită inteligent, bricheta poate fi un adevărat ambasador al imaginii de brand care să-ți genereze vizibilitatea de care ai nevoie.
Bricheta Fire dispune de sistem mecanic de aprindere (piatră) și nu poate fi reîncărcată.
Beneficii și avantaje ale produsului
- livrare rapidă: chiar și în 24 de ore
- retenție mare: fiind un produs de larg consum, acesta este păstrat și folosit pentru o perioadă îndelungată
- versatilitate: produsul ajunge în mâinile mai multor persoane din același public
- vizibilitate ridicată: fiind un produs des folosit, în special în contexte out-of-home, identitatea imprimată va ajunge în atenția unui public larg
- rezistență de durată: fiind un produs realizat din materiale calitative, acesta nu se va defecta decât dacă este folosit incorect
- investiție sigură: garanția calității și a imprimării este de 201%
- consultanță dedicată: beneficiezi de sfaturi și sugestii din partea consultanților noștri pentru ca tu să folosești cât mai eficient acest produs
Detalii tehnice
Material: corpul este din plastic mat, iar partea superioară este din metal cromat
Dimensiune produs: 80 x 22 x 10 mm
Metode de personalizare
- tampografie pentru o culoare (dimenisune: 45 x 13 mm)
- led UV pentru mai multe culori (dimenisune: 45 x 13 mm)
* preţ pe bucată* preţurile nu includ TVA